ReinarLog



27.12.2015 18:40   |   Téma: Hry
Dneska jsem oběhal všechny základní lokace a posbíral podkovy, pár džinů, splnil nějaké jednoduché úkoly, třeba na povýšení Rangera. Goblini v Harmondale jsou minulost, troglodyti v nedaleké jeskyni rovněž. Vysbírat bedny na pobřeží Deyja Moors bylo docela nebezpečné, ale vyplatilo se. Spousta peněz a pěkně silný luk, nemluvě o částech golema, které se budou hodit později. Skoro jsem tam zařval, když jsem vběhl do údolí, které mělo dvě strany těžce slézatelné (rychlostí šneka) a zbylé dvě strany obývaly harpyje, které se na mě vrhly. Naštěstí jsem ztratil (získal) jen jeden rok trpasličího života, ztracené životy jsem doléčil. Když jsem došel (spadl) k vodě, tak už mě harpyje sice nepronásledovaly, ale stály mi v cestě ven, tak jsem si musel zahrát na horolezce a vyšplhat sloup pod úhlem téměř 90°, kam se hrabou koně Skyrimu.



Když jsem v Erathii sebral quest na povýšení rytíře, byl to ten na vyčištění Haunting House v Barrow Downs. Aha! Koukl jsem tedy na net a zjistil, že až ten další stupeň povýšení se plní v Aréně. A nepotřebuju vyhrát na všech obtížnostech, ale pouze Knight – druhou nejvyšší – a to celkem pět krát. Tak dvě už by byly, k tomu jsem záhy přidal první výhru na Lorda – nejvyšší obtížnost. Expert body a spirit magic – díky heroismu a regeneraci se to už dalo pěkně zvládnout. Acolyte of the Sun jsou navíc zřejmě slabší než jejich měsíční sokové. Každopádně ten quest možná ve výsledku ani dělat nebudu, protože zvažuju přidat se ke straně Temna. Čistě z toho důvodu, že projít zkoušku Světla bez neviditelnosti asi nebude sranda. Ale kdo ví, třeba budu pěkně namakaný a prostě přehealuju obdržené zranění. Taky Light magic je spíše o buffech, což se pro jednu postavu tak moc nevyplatí.



V Avlee jsem potkal docela příjemného společníka, který mi přidává 10 bodů k Learningu. Teď bych tedy měl získávat celkem 39% xp navíc. Bohužel se v onom skillu nemůžu v dohledné době vytrénovat na Mastera, učitel je pouze v Nighonu, který uvidím tak za týden. Dalšího společníka bych chtěl prozatím na čarování Wizard Eye, až dorazím do Nighonu tak určitě Town Portal. WE jsem ještě neviděl, TP ano. TP se mi zatím zas tak nehodí, takže tam mám dočasně panáka, co mi zvyšuje Identify Item a Monster. Konečně mi celá postavička nesvítí zeleně. Od posledního trénování jsem získal asi 74 000 xp, hehe.



Je na čase vyrazit do Barrow Downs a probít se přes duchy do Stone City. PS: Po všech těch letech jsem až dneska zjistil, že pevnost před Harmondale přestane metat kouzla po otevření bedny uprostřed a ne po zabití goblinů, kteří stojí u střílen.
×1 ×0
27.12.2015 15:59   |   Téma: Různé
Vánoce, svátky klidu, míru a pokoje. A taky chvíle, kdy si lidi vzpomenou, že mají psa. Venčím svého ušatena skoro každý den. Asi na každé desáté procházce v lese někoho potkáme. Občas tam někdo běhá, jindy tam jde matka s kočárkem. Jeden z hlavních důvodů, proč ten náš les vůbec navštěvuji, je zdejší ticho a samota... a čerstvý vzduch. Dnes to tam však vypadalo jak na nějaké výstavě. Na jakou stezku jsem zahnul, tam jsem někoho potkal, většinou taky se psem. Protože jsou přece Vánoce a některé lidi zřejmě tlačí svědomí. A to třeba i kvůli množství nedávno snědeného jídla.
×9 ×7
26.12.2015 16:40   |   Téma: Hry
Zahrát si mou srdcovku za jednu postavu místo za čtyři jsem chtěl už dřív. Save hned na začátku hry byl vytvořen již 6.11. 2013. Osamocený trpasličí klerik, který zbytek družiny utopil. Proč trpaslík a proč klerik? Volba povolání byla celkem jasná, chtěl jsem Protection from Magic, což je Master kouzlo v Body a umí ho pouze on, paladin a druid. Jenže jen na Grandmaster úrovni, které dosáhne pouze klerik, poskytuje ochranu před Death a Eradicate efekty. Bez toho bych nejspíš nikdy neporazil jednoho ze záporáků ke konci hry (Tolberti). Cleric na rozdíl od nich navíc vyniká v Light/Dark magic. Trpaslíci mají bonus na endurance a strength, dvě věci, které na začátku hry potřebuju nejvíc. Nemají žádný postih na personality, což je stat, který klerik potřebuje na manu. Manu, kterou ze začátku hry využiju jen na léčení. A jak je známo, nejlepší obrana je útok.



Tak jsem k tomu dneska sedl a vydal se splnit úkoly na Emerald Isles. Využil jsem stejné taktiky jako obvykle – nalákal jsem vážky do vesnice, aby pobily co nejvíce vesničanů. Zejména teda tu ženskou s loutnou, kterou jsem potřeboval na quest. Nebudu ji přece kupovat. Že u toho zařvala většina města i s jedním strážným je jen (peněžní) bonus. Následovalo vymydlení bažiny s použitím Day of the Gods a Haste hezky na férovku já versus dvacet vážek. Chrám jsem zvládl na dva zátahy. Chvíli jsem uvažoval o zabití draka, ale nakonec jsem mu jen posbíral loot z jeskyně a odešel. I ve čtyřech lidech trvá asi 10-15 minut ho zabít. Je fakt, že s využitím save bugu je možné do Harmondale přijít s deseti artefakty, což značně urychlí... no, vlastně to pak není žádná sranda.



Udělal jsem jednu chybu a sice že jsem si svou postavu před odplutím vytrénoval na čtvrtou úroveň a pak v Harmondale dokonce na pátou. Kvůli toho jsem nebyl schopen zvládnout Arénu na nejtěžší úroveň – čekali tam na mě Priest of the Moon a kdo ví co všechno. Jeden zásah – IK. Druhá nejtěžší úroveň však byla pohodová, pouze krysy, pavouci a duchové. Ani jsem nemusel používat lektvary. Cena za výhru sice nic moc, ale bude se hodit. Nacpal jsem body do Leather, Mace a Learning a vycvičil se v nich na experta. Learning mi teď zajišťuje +19% xp. Zámek je čistý, teď je na řadě pobít všechny gobliny v okolí Harmondale. Jde to dost ztuha, ale ještě dlouhou dobu si nehodlám zvyšovat úroveň, abych mohl pořádně exploitit Arénu. Musím na nízkém levelu postavy zvládnout projít ji na nejtěžší úroveň kvůli questu na povýšení rytířů. Později, až tam budou tři draci a pět titánů, to už nebude vůbec sranda. Nemluvě o těch pitomých čarodějích světla a jejich Dispel magic.



Toť pro dnešek vše. Musím ale říct, že mám čím dál tím větší chuť rozjet raději paladina, nacpat 50 bodů do Mace a paralyzovat nepřátele každým druhým útokem, muhaha.
×6 ×0
24.12.2015 23:12   |   Téma: FT:Crusade

Kapitán Osbert O'Neill

- ghoul, puškař

Krátký příběh:
V roce 2075 nastoupil na Aljašku, na frontu poblíž Anchorage. Bojů se účastnil v letech '75 a '77, kdy byl osobně při znovuzískání města, což mu vyneslo povýšení na nadporučíka. Když byla tato fronta ukončena, byl převelen do vnitrozemí. Se svou energozbrojí typu T-51b se účastnil potlačování občanských rebelií v okolí Velkých jezer.
V den, kdy skončil svět, zrovna bojoval s kanadskými separatisty na předměstí Toronta. Zbytek jeho bojové skupiny nepřežil výbuchu jaderné bomby. Přežil pouze on a poručík Roger Daning, který měl rovněž energozbroj. Nějakou dobu se pokoušeli spojit s velením, ale marně. Vydali se tedy na cestu nově vzniknuvší pustinou. Ačkoliv se snažili, nepodařilo se jim uchránit se před radiací. Poručík Daning v roce 2079 zemřel na otravu z ozáření, Osbert na sobě však začal pozorovat drobné změny. Časem se z něj stal ghoul. V roce 2213, během svých 169. narozenin, se sám povýšil na kapitána. Když byla v roce 2284 jeho přítelkyně zastřelena během přepadení obchodu, ve kterém pracovala, odešel z Kansasu na jih. Chvíli se bezcílně toulal od města k městu, až nakonec skončil u Mexického zálivu. Nedaleko města Victorie nalezl útočiště v předválečném bunkru obývaném frakcí Správců.


Trivia:
Původní koncept Osberta byl lidský kulometčík s šátkem na hlavě. V ghoula byl změněn patrně v době, kdy jsem špekuloval s omezením energozbroje pouze na jeho postavu.
×1 ×0
24.12.2015 18:34   |   Téma: Různé
  • Jar-Jar Binks je essential NPC.
  • Storm Troopeři by zůstali beze změny, jen by po zásahu blastery odlétali ke stropu.
  • Lando Calresien by Hana a spol. zradil proto, protože si myslel, že tím změní civilizaci k lepšímu.
  • Eewokové by hrdiny nezajali a nechtěli sníst. Ve skutečnosti by je při prvním kontaktu žadonili o pomoc s dokončením puzzle. Hrdinové by mohli leda souhlasit, i když Han Solo by se mohl pokusit vymáhat za to o pár kreditů navíc. C3 by puzzle dokončil vložením posledního rohového dílku, načež by ho Eewokové prohlásili bohem. Byl by jejich vůdce, ale nejprve by musel jít zachránit vedlejší vesnici, kterou ohrožuje primitivní kmen z druhé hemisféry. Po doražení do znepřátelené vesnice by hrdinové zjistili, že primitivové mají kromě foukaček a kopí také funkční AT-AT a jejich vůdce světelný meč a osobní štít. Po jejich zmasakrování by v truhle našli pušku ze Staré Republiky a drogu, která bude teprve vynalezena za sto let.
  • Darth Vader by se nenechal zlomit a nepomohl by Lukovi s Imperátorem. Jen by utrousil něco o tom, že taky býval jediem, ale pak ho láva zasáhla do kolen.
  • Ač by se Anakin snažil jakkoliv, nedařilo by se mu pozabíjet všechny jedie v akademii. Stále by tam zůstaly děcka, které by po zásahu světelným mečem tak akorát utrousily drzou poznámku o jeho matce nebo jeho tváři.
  • Luke by se jediem stal poté, co by Yodovi uvařil oběd a pouklízel dům.
  • Jango/Boba Fett je ve skutečnosti členem cechu zlodějů. Chudák nikdy nebyl dobrý v zabíjení a nečekal, že by to zrovna v cechu zlodějů mohl být problém.
  • I kdyby Anakin závod nevyhrál, mohl by ho opakovat tak dlouho, dokud by se mu to nepovedlo.
  • Quin-Gon Jin by se před svou smrtí svěřil, že je Anakinův a/nebo Obi-Wanův otec.
  • Aby zabránili Impériu zničit Alderan, místní obyvatelé by si svou planetu do vzduchu vyhodili sami.
  • Luke by v díře s Rancorem u nějaké kostry našel blaster a prostřílel by si cestu ven skrze tajné, prastaré katakomby, ve kterých by ovšem také potkal spoustu zombie.
×4 ×0

< Předchozí 1 2 3 Další >



© Reinar, originální design. Obrázky Novy jsou samozřejmě od Blizzardu.